Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Call of Duty 8: Modern Warfare 3

2011.11.10

Call of Duty 8: Modern Warfare 3

 

 

Hát eljött az idő, hogy leteszteljem a második félt aki a -Battlefield 3mal egyetemben az év legjobb FPS-e címért küzd. Nem fogom a két játékot egymáshoz hasonlítani, mert szombatra egy külön, kiadós cikkel állok elő ebben a témában ahol minden tulajdonságot összevetek, hogy eldöntsem, melyik a jobb. Eleget fecsegtem már, ez a remek játék meg itt vár a tesztelésre, nem is húznám tovább a mondandóm, vágjunk bele!

 

mw3.jpg

A sztori ott veszi fel a fonalat, ahol a  Modern Warfare 2 „ledobta”. Soap súlyosan megsebesül és Makarov ismét kicsusszan a csapat kezei közül. Az egész játékban őt próbáljuk elkapni, Price kapitány, Yuri, Frost (stb…) bőrébe bújva. A történet végén pedig kiderül, hogy …….. természetesen ezt nem mondom el tekintettel azokra akiknek még nincs birtokában a játék.

 

mw3-2.jpg

A kampányban nincsenek forradalmi újítások, de vannak olyan kis részek, amik még nem fordultak elő egy Call of Duty-ban sem. Például amikor 10-15 másodpercig 0 gravitációban lövöldözünk egy zuhanó repülőgépben. Ezek a kisebb dolgok nagyon fel tudják dobni a játékmenetet. Vannak nagyon ötletes fegyók, mint az a gépfegyver, amin van távcső ami ha nem kell, akkor egyszerűen csak lepattintod róla és közelharcra máris lehet használni a fegyvert.

mw3-3.jpg

A pályák között se találtam két majdnem egyformát. A grafika nagyon szép de nem gyönyörű a legtöbb hely nagyon szépen ki lett dolgozva de a lényegtelenebb helyekre (kerítés, kis házikóban a szőnyeg) nem nagyon figyeltek oda. Nagyon tetszik viszont egy dolog! Nem vitték túlzásba a fegyverek és az épületek modernizálását. Nincsenek a fegyvereken kéken világító érintő képernyők, halálos lézersugarak meg minden ilyen „future” dolgok. Szerintem egy kisebb cég simán ilyeneket csinált volna ha a történetük 2016-ban játszódik. Elég sok minden kipróbálására van lehetőségünk: motorcsónak vezetés, gyereknagyságú tank és helikopterre szerelt „ágyú” távirányítása stb… .Sok helyen kell helyt állnunk, Párizsban, Prágában, Londonban, New Yorkban, Berlinben és Afrikában is. A kampány viszont a CoD-okhoz méltóan elég rövid (normál szinten 5 és fél, 6 óra). Ezért muszáj belecsempészni valamit a nemsokára érkező DLC-ken kívül valamit, ami tartja a játék szavatosságát.

 

mw3-4.jpg

 

Igen a multira és a Spec Opsra gondoltam. A multi sokat nem változott az előző CoD-hoz mérve, de itt van nekünk a Survival mód a Spec Opsban. Ez csak lényegében hasonlít a World at War-ban és a Black Opsban megszokott Zombie módjához. Elsőnek kiválasztjuk a pályát, ezekből először 5 áll a rendelkezésünkre de szinteket lépve újak is megnyílnak. Itt hullámban jönnek az ellenséges katonák, akik minden körben egyre jobb fegyverekkel rendelkeznek, ezekkel jobban is bánnak, okosabbak lesznek szinte minden téren fejlődnek. Hullámok közben is lehet fegyvert, gránátot és különleges dolgokat (Air Strike például) venni. 5 körönként erősebb ellenségek jönnek, például helikopter vagy páncélozott ember. Ennyi lenne a Survival mód lényege. A Spec Ops maradt a régi, meghatározott idő alatt kell végezni egy pályaszakasszal. Minden pálya után a Survivalban is tapasztalati pontokat kapsz, és ha fejlődsz akkor újabb Kill Streakeket, fegyvereket (stb) unlockolhatsz.

 

 

Végezetül, nagyon jól sikerült a játék, ott van az új játékmód és a kisebb újítások. Sokan mondják, hogy a játékmenet nem változott sokat, de hát könyörgök! Ez egy háborús játék! Miben változhatna?! A kampány viszont tényleg még mindig rövid, nagyon rövid. Ezért és kisebb bugokért amikkel ugyanúgy állok mint a Battlfield 3 esetében (nem nagyok, de ott vannak) én erre a játékra nem tudok maximális pontszámot adni.

 

Pozitív:

+Survival mód

+Jó fegyverek

+Élvezetes játékmód…

 

Negatív:

-… ami nagyon rövid

-Kisebb bugok

 

98.7%                                                                               Armax